tisdag, april 13, 2010

Another two bites the dust. Kl. är 23.40.


Men ikväll - eller hela dagen - har det faktiskt varit lite action i maggen. För varje dag känns det som att det blir mer och mer, och samtidigt blir jag så himla nyfiken på vem som döljer sig under mitt icke-existerande sexpack med magmuskler.


Så. Det här är till dig Dolph, Karate Kid eller Avkomman som vi kallar dig när du gnager på mammas urinblåsa sent om nätterna. Både jag och din pappa längtar efter dig nu, mycket. Vi vill se om du har bruna eller blå ögon, mycket eller lite hår och en hel massa annat. Vi vill ta promenader med barnvagnen, istället för att sakta vagga runt kvarteret. Vi vill även börja äta av "rör-du-så-dör-maten" och pappa vill börja ta ut sina pappadagar. Så skynda dig ut nu. Den 14:e är ju inget dumt datum att födas. Och just ja, mamma och pappa älskar dig. Skynda dig nu.
Over and out.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Blå. I alla fall till en början ;-)

Har du kommit ihåg att skicka vräkningsbrev, så h*n vet att det är dags. Annars måste jag nog komma och skrämma ut den stackarn snart :-)

maria sa...

Sover du?? ;)

Sara sa...

Vräkningsbrev var en bra idé, det har jag ju inte skickat :) Och roadtrip lät ju hur mysigt som helst, hoppas det blir en bra utflykt!

Men Maria, 09.45 - det är klart jag sover! (Gud så lat jag är...) Men är vaken nu, och ingen bebis än så länge :)