måndag, april 05, 2010

Cykla är roligt. Kl. är 19.17.

Märkte hur hormonerna kanske var lite i o-ordning idag - när jag skulle förklara för David varför idag inte kunde bli en lika bra dag som igår. "Men om man har en perfekt dag, då kan aldrig dagen efter bli lika bra!" Han förstod inte, och dagen vart riktigt bra. Hur som helst. Jag och Kisen har idag tagit en cykeltur till, denna gång till Konsum. Kisen fick dessutom slava och bära hem grejjerna. Stackars dog. Sedan har vi ätit mumsig mat, spelat lite kort (jag fick spö) och nu får vi ju titta på hockey (och där vet vi ju vilka vi VILL ska få spö). En toppendag. Ännu en dag.

Jag har dessutom en ny besatthet av att ta bilder. Tror att jag någonstans känner att magen inte kommer vara med för evigt. Såhär låter det hemma allt mest nu.
-David, kan du ta kort på mig när jag är preggo och cyklar?
-David! Kan du ta kort på mig när jag är preggo och lagar mat?
-David, kan du ta kort på mig? När jag är preggo och solar?
-Daaaaaaavid? Kan du ta kort på mig när jag står på ett ben och bräker som ett får? (Okej. Riktigt så långt har det inte gått än. Men snart så.)
Nu blir det mer hockey.
Over and out.

Inga kommentarer: