söndag, april 11, 2010

Söndagsfrulle! Kl. är 11.06.


Mysfrukost med rostade mackor. Klumpig oboý - det är ju förresten Pucko att dricka Pucko, klumparna är ju det goda i oboý. Solen skiner, och jag har sovit så underbart gott. Behöver jag säga att jag vaknat på rätt sida? Det är en fantastisk dag!

Idag är första dagen som det känns helt okej för bebben att komma ut. Inte för att man kan bestämma. Men. Tidigare har det alltid varit saker, nu är allt viktigt avklarat. Allt som bör göras, har gjorts. (Okej. Kanske skulle ha hunnit med en utlandsresa, men det blir tajt.) Nu är det bara att du kommer lille/lilla du. Nu väntar vi bara på dig.

Jag prövar en ny metod nu på morgonen. Jag ska äta ut bebisen. Rent logiskt, om jag äter så att det känns som om jag ska spricka - borde det bli obekvämt för bebisen. Och när då bebben och maten resonerar, kommer ju maten säga "men du har ju mycket närmare". Jag har börjat detta med att äta sex (!) rostade mackor. Av den anledningen, sen var jag bara jäkla hungrig också.


Nu! UT i solen.


Over and out.

Inga kommentarer: