tisdag, april 06, 2010

I´m to sexy for my love. Kl. är 20.48.


Eftersom kroppen troligtvis börjar vara lite på bristningsgränsen - i detta äventyr - finns det lite bekymmer. Inget som jag grämer mig mycket över. Men sömnen har ju kanske inte varit en höjdare på ett tag, mest för att jag vaknar varje gång jag ska vända mig. Vilket är mer än 2 gånger per natt. De senaste 10 veckorna är det bara en gång som jag vaknat på en annan sida - än den jag somnat på (But hey, som jag alltid säger - kvantitet istället för kvalitet...jag sover mycket!). Men i lördags fick jag lösningen. Och inatt ska den testas.

Ett par super-glansiga pojk-kalsonger. Lär ju driva David till vansinne, och inte av åtrå då om ni trodde det. Pinsamt är, att även om jag handlat underkläder en miljard gånger åt David - så är det som att expediten denna gång fattar att det är jag som ska ha dom där. "Är det en present?" "Mmm...mjo...det är det...men du kan lägga dom i en kasse bara...". Jag har i alla fall höga förväntningar på denna lösning. Imorgon till exempel förväntar jag mig att vakna upp med en whiplash-skada, eftersom jag glidit runt så attans smidigt i sängen.
Nu ska jag starta en brasa, få mig lite varmvatten, ta en sådan lång dusch att jag får russinfingrar. Glida in i mina glansiga-pojk-kallingar, och ner i soffan. Nämnde jag låsa dörren? Inte? Jag SKA låsa dörren.
Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Funkade det bra?