lördag, april 03, 2010

Nej. Det är fortfarande lugnt. Kl. är 00.37.

På bebisfronten alltså. Lite spännande eftersom vadslagningen börjar nu. Men jag tror inte att Pia kommer att vinna. Vi kan väl hålla på det någon dag till. Dock är jag inte så kaxig längre med att hålla Karate Kid inne till nästa helg och längre. Men jag hoppas på det fortfarande!

Idag har vi städat. Märker hur mycket mer preggo man är på städningen. Förut gjorde jag veckostädningen på fredagar. Efter ett tag delade jag upp den på torsdag och fredag. Imorgon blir det även en lördag. Nästa vecka kommer jag få ta ett rum per dag!

Så. Håller tummarna för mer sol imorgon. Nu ska jag ta en skön dusch, och sedan lägga mig i en renbäddad säng! Vart tvungen köpa ett nytt lakan, det gamla hittades sönderrivet i sängen. Oh dirty, tänker ni. Men icket. Jag misstänker att det på ena sidan låg en välväxt, muskulös man. Som en tyngd.
Och på andra sidan en späckhuggare, insmord i bodybutter. Som för att vända sig, först måste kasta med huvudet. Och sedan, i en snabb rörelse, följa efter med resten av den päronformade kroppen. Friktionen av detta vart för mycket för lakanet. Faktiskt.

Over and out.

Inga kommentarer: