fredag, april 09, 2010

39+6. Kl. är 11.49.

Jag hade tänkt kalla det "dan före dopparedan". Men eftersom de flesta här vet hur bebisar blir till (IDA! Håll för Hugos öron!) så kan man väl hellre säga att "dopparedan" var för typ tio månader sedan?

Så idag är det i alla fall "dan före utklämmar-dan". Fast jag tror Karate Kid kommer att dröja på sig. Vem skulle klandra honom/henne. Det är ju för tusan som Leos lekland därinne. Min urinblåsa att sparka på, megastora revbensspjäll att kittla. Och säkert en lever och njure med skön konsistens. Så...jag är ledsen Ida. Men idag blir det nog ingen bebbe. Är kolugnt i magen. Idag blir det istället en lugn dag, ladda inför imorgon - the crazy-kalas dag. Hmm. Ska kanske spela lite Guitar Hero? Ja. Blir i alla fall att vara inne, vädret lämnar ju lite i övrigt att önska. Längtar så efter sol igen.


Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du ska ju inte få förrän på onsdag ;-) Om jag vinner vore det kul om du kunde komma förbi med barnvagnen så jag får se på underverket. En annan är just nu allt annat än graciös och till och med ert hus känns långt bort.