onsdag, april 14, 2010

Ännu en vacker dag. Kl. är 12.12.

Och ingen bebbe än så länge! Men nu vet jag i alla fall att det är en flicka, som heter Alice. Tack Susann! Du som redan hjälpt mig med så mycket. Det är till exempel hon jag ska tacka när jag inte svär över barnvagnen i vinter. Ovärderligt.

Det känns ganska lugnt och skönt i magen, även idag. Vaknade dock lite tidigare imorse, och tyckte att det var något annorlunda. Men jag tror jag börjar vara övervänt och hitta på symptom. Som när man är skendräktig.

Jag tänkte mig att dagen ska innehålla en promenad, eller två. Sedan tänkte jag hoppa studsboll upp och ner för gatan. Upp och ner. Upp och ner. Dricka en kopp hallonbladsthe, eller 8 kannor.

Där hör du Dolph, mamma kan sätta hårt mot hårt. Innan helgen är över! Då du.

Over and out.

Inga kommentarer: