torsdag, april 15, 2010

En liten moralsvacka. Kl. är 09.15.

Ingen antydan till bebis ännu. Dock påpekade David mycket artigt imorse, att jag var svullen i ansiktet. Och jag känner mig lite som en ballong, hela jag!

Idag blir det i alla fall barnmorskan. Ska passa på att fråga henne om sammandragningar kan göra nytta, även om dom inte gör ont. I alla böcker står det ju att sammandragningar innan är för livmodern ska träna upp sig. Ja, i så fall tycker jag att min livmoder är en seg jävel. Träna? NU? Det är ju som att börja träna 3-4 dagar efter vasaloppet har startat och slutat. Segis. Men kanske, bara kanske håller kroppen på utan att besvära mig. Vore fantastiskt.

Och ooooooooh, grannen öppnade just dörren endast iförd minimala kallingar. Kom av mig. Och mår lite illa. Får nog fortsätta skriva senare.

Over and out.

4 kommentarer:

Unknown sa...

När ska du till barnmorskan?

Maria K sa...

Eh say What? How Sexy..

Sara sa...

Not so very sexy! Ledsen Maria, det blev ingen bebbe till idag! Men sväng förbi förlossningen ändå, någon bebis kan du ju alltid kika på ;)

Unknown sa...

Säg åt barnmorskan att vara extra elak så den lille inte vill vara kvar. Tycker min lilla alien brukar var irriterad efter vi varit där. Kalla händer och lite knuffar kanske?