lördag, april 10, 2010

Another one bites the dust. Kl. är 01.01.

Ledsen Ida, men det blir ingen bebbe den 9/4. Det bevisar ju bara att jag är absolut segast i släkten Clason. Och det kan jag leva med - för det betyder ju att jag inte missar alla spännande kalas imorgon.

Ikväll har vi varit på - förmodligen - vårat sista partaj som barnlöst par. Praktiskt att kunna ha Karate Kid med sig. I magen, men praktiskt taget som en bärsele. Mycket trevligt var det i alla fall, mycket trevliga människor - och jag blir alltid så himla glad när jag ser vilka fina vänner vi har. Det är rikedom det.

Dagens bildskörd är väl lite tunn med tanke på att det faktiskt varit party. I alla fall vart det pizza, som bilden visar. Är det fest så är det. Sedan en myspys bild. Och sist men inte minst en "älskling? Kan du ta kort på mig när jag varit på fest och är preggo?"-bild.

Nu ska jag inta sängen. Längtar efter att sova och bebisen är så upprörd. Hoppas att den blir lugn efter ett tag, och kanske nanna lite den med.

Over and out.

2 kommentarer:

lina sa...

Inte konstigt att bebben är upprörd efter Carins behandling, det skulle jag också vara :)

Anolyon sa...

Det är inget fel med min behandling.. :) Jag fick ju trots allt känna sparkar.. ;)