söndag, april 04, 2010

Celebert besök. Kl. är 00.34.


Har haft en trevlig kväll med Marie, Sebastian och Varga som har hälsat på. Massa god mat - som jag inte lagat. Hur lyxigt är inte det, att någon kommer hem till en med middag? Jag njuter. Och i skrivande stund har vi förmodligen hunnit hugga in på resterna - som nattamat.
Bebisen har då hållit sig lugn idag. Just nu känns det som att den tänker hålla våran +10:e deal. Imorse kändes det inte så. Men imorgon är dagen då jag kommer börja ta det lugnt. Har sagt och tänkt så varje dag i flera veckor nu. Men det dyker alltid upp något man vill göra. Någon liten förberedelse. But, enough is enough.
Kl. har passerat tolv - och rent tekniskt är det söndag. Och rent tekniskt är det även vecka 40 nu. Hur nu det gått till, men. Imorgon får det nog bli lite magbilder, för att föreviga the Belly. Syster har ju även erbjudit sig att göra en avgjutning av magen. Det lät som en bra idé, dock föll det på att jag ville göra det i pepparkaksdeg. Det ville inte hon.
Nu är det natti-natti. Imorgon är ju en ny dag.
Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Meh, nog kan jag göra den i pepparkaksdeg, det var delen när du ville äta upp din mage som jag inte gillade! ;-) Saknar dig storasyster! Och nu LÄNGTAR vi efter bebisen du har i magen!!

Anonym sa...

ok va spännande!:):) å en avgjutning av magen va kul!!:) klart du måste göra de!:):)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )