fredag, april 16, 2010

55 minuter kvar. Sedan... Kl. är 23.01.


...Är det vecka 42! 42!!! Och jag börjar faktiskt vara en anings less på att vara gravid nu. Ute börjar det vara vår, och jag vaggar som mest runt kvarteret. Jag längtar efter att cykla, och åka inlines och ta promenader med barnvagnen. Röra på mig. Och särskilt idag, eftersom någon malde ner min högra höft under tiden jag sov inatt. Och numera går jag som en blandning av en zombi och Ringaren i Notre Dame. David tror starkt på imorgon, eftersom det är hans dag. Så starkt att han lagt fram alla saker som ska vara med i BB-väskan. På rad. Det är gulligt det, men jag hoppas han har rätt. Imorgon skulle vara en bra dag.

Sitter och kikar lite på namnsidor, och enligt namngeneratorn där så ska Dolph om det är en pojke - heta Gorm! Det bådar ju gott. Gorm Nilsson-Clason. Det låter lite som en surgubbe. Får väl hoppas på att det är en flicka.

Det blir nog ingen bebis idag heller, så ledsen alla ni som går miste om det fina - obestämda - priset. Och ja Elisabeth, händer det inget snart så får jag nog starta om vadslagningen. Men kanske inatt, bara kanske. Hoppet är ju det sista som överger en!
Nu blir det natti-natti, en lång natt. Riktigt lång, men oroa er inte om det dröjer med uppdatering imorgon! Det är nog bara för att jag är en sådan sjusovare - jag lovar att istället försöka skriva här om det skulle bli någon action inatt! (Inte sådan. Snuskisar.)
Over and out.

Inga kommentarer: