onsdag, april 14, 2010

Tomma ord. Kl. är 18.00.

Har egentligen inget vettigt att skriva. Men skriver jag inte, vet jag flera som får stora skälvan och tror att jag ligger här hemma i köket och föder. Eller nåt. Har i alla fall tagit nya magbilder, men jag ska spara dom till lite senare - måste ju hinna med ännu en uppdatering för er nervösa där ute. Och eftersom det inte händer så vansinnigt mycket spännande här, så måste jag hushålla med händelserna. Nu till exempel ska jag ta ut Kisendorf på en promenix, och jag har dessutom just ätit köttsoppa så att jag kallsvettas. Måste skaka ner både köttsoppa och bebis, därför blir prommis bra. Och bebisen? Den har hicka. Det var dagens mest spännande.

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Här har det varit full huggning i magen idag. Onda sammandragningar blandat med mildare, men fortfarande såna som kramar luften ur en. Har du tänkt vi ska göra sällskap till BB eller? Jag har order att knippa igen, för G är i Stockholm och jag fick inte släppa ut fler barn innan han var hemma.