söndag, april 04, 2010

What to do? Kl. är 12.19.

Vaknade upp till en helt ny känsla - inte direkt av tomhet. Men dom senaste veckorna har varit ganska fyllda med saker att göra. Idag måste jag typ plocka bort några glas från igår. Allt är städat. Allt är bakat. Det finns ingen tvätt. Och jag tror jag ska plocka upp en bok, slänga upp benen i soffan och chilla.

David har deklarerat att han ska gå en prommis med Kia. Och jag har bestämt sagt att jag ska följa. Han har bestämt att jag ska ta det lugnt och att följer jag efter dom kommer han att ruscha ifrån mig. Jag har sagt att man inte får reta tjockisar.

Min utsikt. Någonstans där under är fötterna. Som för övrigt börjat svullna upp varje kväll, särskilt om jag sitter och hänger med dom. Från början vart jag en aning förskräckt. Sedan vart jag lite nöjd, om fötterna svullnar - blir ju inte arslet större i alla fall.

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Får man inte reta tjockisar? Inte ens den gravida varianten? Får jag citera det?

Jag ska visst hålla mej på ett våningsplan enligt chefen. Så jag har bara varit upp en gång och ner i källaren två gånger än.