lördag, april 17, 2010

Nu känns det bättre igen. Kl. är 18.09.

Efter dagens tupplur bestämde jag mig att det är dags att rycka upp sig. Sagt och gjort! Nu är jag uppryckt. Och inte vart det sämre av att David helgstädat under tiden jag slumrade. Är han inte underbar?!
Det sket sig även med dagens metoder. Jag kom själv fram till att hoppstylta nog är uteslutet, när cykel är förbjudet. Och det andra? Ja. det blir nog svårare än man kan tro. (Men jag lovar jag hade filmat det Agneta, jag lovar!) Så. Vi lägger ner dom planerna för ikväll. Och satsar på en ny plan, lördagsmys! Och kanske hyra en film.


(Vill dock inte erkänna att jag är slug och att det mest är en DEL i en plan. Davids bil vibrerar nämligen när man kör fortare än 100 km/h. Kanske det kan skaka ner bebisen?)


Nä. Nu blir det lördagsmys. Ha en trevlig kväll alla därute, det ska vi ha!
Over and out.

1 kommentar:

mamsen sa...

Jag trodde helt säkert att ni var på BB. Du måste uppdatera oftare, snälla.
Ha en riktigt skön lördagsmyskväll.
Älskar dig.
Kram från mamma