tisdag, januari 25, 2011

Nu tänker jag bara högt, men hade Brittan barn när hon sjöng in "Crazy"? Vem som än skrev den måste i alla fall ha barn.

Dino är i en underbar period nu. Men, jag har upptäckt en ny sida hos honom - han är så busig. Mest vill han att man ska jaga honom. Det går ut på att han springer ifrån en, på alla fyra, samtidigt som han skrattar. Gärna ska leken innefatta att han gjort något man inte får, eller håller något i handen man inte får ha. Då är det tydligen extra roligt.

Men, han är ett litet busfrö. Se själva.


(Här skulle det egentligen vara en bild på honom från imorse när han satt med Mammas tekopp. Upp och ner...och i en pöl av te. Men. En sådan finns ju inte.)

(Och här skulle det egentligen vara en bild på vårat kök efter att Dino lekt med en toapappersrulle. Mitt i oredan satt Dino som en annan Mumie.)

(Och här hade jag tänkt sätta in en bild på mig i bikini, bara för att bryta av från alla Dino-bilder. Men, en sådan fanns ju inte heller. Så roligt det är att sätta ut bilder som inte finns! Måste jag göra oftare.)

Men. Trots att han ser ut som en liten ängel på alla bilder, så måste ni tro mig. Han är en liten Hilding-Vilding. En liten Ängel-Hilding-Vilding.

Inga kommentarer: