måndag, januari 31, 2011

Okej. Ikväll är jag sliten. Riktigt sliten.

Jag har lagt upp ett träningsschema nu. Det blir fem pass på friskvårds på en vecka - vilket känns ganska rimligt. Tyvärr blir fyra av dom passen på mindre än 24 timmar. Men, inte mycket att göra åt - jag är glad att jag kan fara iväg och träna! (Tack David för det!)
Så nu blir det core och spinning på söndagar. Måndagar bodypump och spinning. Och onsdagar bodycombat. Och idag när jag var färdig med spinningen, så började precis mammacoren. Massa små bebisar och deras mammor. Tänk att mammacore skulle leda till detta.

Jag är taggad till tusen nu. Och sakta men säkert går det åt rätt håll, just nu visar vågen på 16.8 kg mindre än innan jag vart gravid. Det lustiga är att jag tycker inte att det syns så stor skillnad, men hoppas på att det är en synvilla. Om 8.2 kg har jag nått min andra målvikt. Och jag är så taggad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va duktig du är sara!;) skicka lite träningsenergi till mig!;)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Elin sa...

Vad duktig du är Sara!! Och om du inte ser nån skillnad så ser du verkligen i syne!! Du är så fin så!