tisdag, januari 11, 2011

Okej. Nu har jag brutit ihop klart, eller egentligen gjorde jag det nog ganska snabbt.


Dino ville inte sova idag, vilket betyder mer vakentid. Vilket betyder mer tid att göra sig illa på. Han är en övermodig liten parvel - och jag kan helt ärligt säga att dom där timmarna när han sover, är dom timmarna jag helt slappnar av. Jag vet att han är helt skyddad i sin mjuka säng.

Så vi har busat istället. Och försökt komma på en lämplig present till vår käre David, som fyller år snart! Jag har kommit på en present, och Dino har kommit på en överraskning. Kommer bli en bra helg!

Och vet ni? Snart ska vi till Leos - med mammagruppen. Vi längtar så mycket, att jag och Dino funderar på att sätta oss i hallen med ytterkläder. Så kanske tiden går fortare, och det blir Leosdagen. Nästan allt är mjukt där, och Dino kan få rasa av sig (läs: riva stället) lite.

Inga kommentarer: