lördag, januari 15, 2011

Vissa tar facebook som ett stort skämt, andra tar det på allvar.


Jag tycker verkligen inte om myggor, dom borde sticka för dom suger. Jag avskyr när folk slår på helljuset för tidigt, eller för sent, eller inte alls. Jag jobbar på Skellefteå Lasarett, och tycker att tjejen i Apolivareklamen är otäck. Jag är förvirrad och glömsk, och älskar Counting Crows. Det heter plättar, och när jag var liten - fick jag saft ur en sirapsflaska.

Vad jag försöker säga, är att jag är mycket petig med vilka grupper jag går med i på Facebook. Vilket gör min grupper till en bättre profilinformation, än min faktiska profilinformation!
Och det här helt värdelösa inlägget skriver jag mest för att lägga lite mer tid, mellan min frukost och Dinos överraskning i blöjan. Den matchar förmodligen hans ljuvliga, bruna ögon.

Inga kommentarer: