lördag, januari 01, 2011

Såhär störiga var vi nog med kameran första tiden. Ny kamera. Ny bebis. Livsfarlig kombination.



Ingen uppdaterar sina bloggar - och gör någon det, berättar dom historier om hiskeliga plågor. Det pratas om pizza på fejjan. Det är lugnt på byn. Alla håller sig inomhus. Jag fattar - det är nyårsdagen. Här mås det ypperligt, jag fattar det med, jag är småbarnsförälder. Första kvällen på länge som jag tagit avstånd från godis. Känns mycket bra. Julen är en sak, men vet ni? Man är aldrig hungrig! Varken till lunch, middag eller kväll. Och framför allt inte till frukost! Ikväll är jag lite hungrig, och imorgon kommer det bli gott med frukost.

Och jag har bokat spinning också. Skrev jag i ett svagt ögonblick att jag börjat tycka mer om mig själv? Det kan ju uppenbarligen inte vara sant. Folk på spinning gillar att plåga sig.

Inga kommentarer: