söndag, januari 23, 2011

Mina nya gardiner!

Jag har exakt 7 minuter, innan jag måste ställa in middagen (kyckling) i ugnen. Så, jag har helt skamlöst öppnat Dinos leksakslåda - så han ska kunna roa sig i 7 minuter. Det funkade sådär, men det är ju en helt annan historia.

Så här är dom. Gardinerna. Ett tag där, trodde jag nog inte aldrig dom skulle hänga i mitt kök (om du inte vet bakgrundshistorien, så gör det inget. Du kan läsa den här!) Men nu hänger dom här.


Och om du har tänkt kommentera, och skriva att dom hänger snett. Ser skrynkliga ut. Eller, att du helt enkelt inte gillar färgerna. Då tycker jag att du ska göra följande: ta en bit papper (titta runtomkring dig. Nog finns det alltid något.) En penna. Skriv du upp på papperet vad du hade tänkt skriva. Sedan tar du papperet, skrynklar ihop det, stoppa det i munnen. Och svälj. Klart.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Får man komma på studiebesök och undersöka saken?

Sara sa...

Självklart! Då kan jag även demonstrera dom, hur dom kan åka upp och ner :)