lördag, januari 29, 2011

Ljuva lördagsmorgon!


Vi har tänt ljus, Dino har fått en flarra välling. Jag åt en macka, medans någon ryckte i mina byxor och sa "Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...". Vi släckte ljusen. Vi har hoppat i soffan. Jag plockade fram Dino som krupit in under soffbordet, och senare under tv-bänken. Vi har lekt med alla leksaker. Vi har letat nappen. Vi har bytt kläder för Dino tycker att det är hygieniskt riktigt att bada i Kias vattenskål. Jag har tuggat på Dino tills han kiknade. Och till sist har vi vinkat till Scooby Doo på tv:n.


Och det på typ 8 minuter.


Nu sitter jag här, och skriver detta crappiga inlägg - medans jag egentligen tar en mental powernap (det är just därför inlägget är så crappy). Och precis när jag trycker på "publicera detta usla inlägg" så kommer jag vara redo för 8 minuter till. I hans tempo.


Jag börjar vara gammal. Inse fakta.

(Note to myself: Köp hårfärg. Den där som Pernilla Wahlgren gör reklam för, den "täcker allt ditt gråa hår".)

Inga kommentarer: