onsdag, januari 05, 2011

Så vansinnigt befriande det är!

Att få träffa - delar av, alla var ju inte där - mitt lilla mammagäng. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dom, förmodligen förlorat förståndet. Jag skulle gå här hemma själv, och fundera över barnmat, underkläder och urmjölkade juver (if you get my point...).

Tack för idag tjejjer. Jag och Dino längtar redan till nästa gång.

Nu. Gör vi ingenting alls. Vi har levererat dvdn till Matilda, som vann den...kan man väl säga. Säg till i alla fall, om den inte finns i brevlådan - då har jag lämnat den fel! Och om du bara ringer, så ska jag beskriva exakt i vilken brevlåda jag lämnat den. Men, förhoppningsvis kom den ju rätt. Dino håller på att trasha vardagsrummet - och som den lugna mor jag är, låter jag honom hållas. Sedan ska jag däcka honom med en rejäl middag - och när han inte kan motstå frestelsen att stänga sin ljuvliga bruna ögon. Då ska jag stöka upp igen. Mamma vinner igen.

1 kommentar:

Malin sa...

Sara...kan inte annat än instämma...det är så underbart att få dela sina tankar med någon som hajjar...å även om ni inte hajjar så nickar ni instämmande ändå..:)Att jag fick lära känna alla er är den bästa bonusen av allt..:)Kram