onsdag, januari 26, 2011

Det finns inte mycket i världen som oroar mig (eller...jo, det gör det...). Men det här oroar mig på riktigt.

Leos lekland.


Och nu kanske ni funderar hur?



Är det att han ska göra sig illa? Att några äldre ligister ska ha dåligt inflytande på honom? Att han ska få flunsan bara genom att jag öppnar dörren? Nä. Inget av dessa är jag ens det minsta brydd om.

Ni förstår. Leos har en ettårsregel, upp till ett år är det gratis. Så varje gång jag far dit, och plankar in - känns det som att någon ska stoppa mig, och kräva betalning för mig och den där jättebebisen. Och vad gör man då för att bevisa att ungen faktiskt bara är 9 månader?

Oh nej. Och vi som hade tänkt fara på Leos idag! Men vilken tur att detta kom på posten igår. Hans alldeles egna - helt oförfalskade - id-kort!

Inga kommentarer: