söndag, januari 09, 2011

Extra! Extra! Dino skickar ett litet meddelande till Jenny!

Han tackar för dom fina hängselbyxorna!Jag kom till en djup insikt igår, eller egentligen flera. Den ena när jag gick och la mig igår. Det var ju lördag, vilket betyder lördagsmys. Och en massa mumsigt godis! Mmmmm. Jag brukar inte märka av något i vanliga fall, men nu har jag hållit mig utan sötsaker sedan förra helgen - och kroppen hade väl hunnit vänja av sig. Men när jag gick och la mig, efter godis och cola. Så var jag först och främst inte det minsta trött. Inte ett dugg. Och dessutom tickade hjärtat på i typ 90 slag i minuten, och när jag lägger mig i vanliga fall brukar pulsen vara kanske 60.

Dessutom kom jag på att det SUGER att chipspåsar är så himla ömtåliga. Och att gurka, isbergssallad och fullkornspasta är så himla tåliga. För visst är det irriterande när man veckohandlat, och kommer ut med 5 kassar. Och det enda onyttiga som finns i dessa kassar är två chipspåsar som sticker upp, för dom bara måste ligga längst upp. Sedan träffar man en bekant på parkeringen, som självklart måste säga "handlat nyttigt ser jag". Nä. Det ser du inte.

Om du inte har röntgensyn vill säga.

Inga kommentarer: