måndag, januari 18, 2010

Jag tror jag skulle kunna vänja mig vid detta. Kl. är 13.05.

Har sovit ut, stigit upp. Ätit mumsig havregrynsgröt till frukost. Tagit en skön prommis ner till havet med min vän Kisensnorf von Snisendorf (aka Kia) väl vid havet så satt vi ett tag och bara njöt, och kände lugnet. Nu sitter jag och magen och myser lite framför datorn. Jag tror jag kommer kunna vänja mig vid detta tempo. Utan tvekan. Nu tror jag att jag ska leta upp alla böckerna jag köpte på bokrean förra året - men aldrig hade tid att läsa. Dom kommer att passa perfekt till soffan, och en kopp te.



Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

sara du måste ju ta och lägga upp profil magbilder så man får se stor magen!:):))

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

//Catrine sa...

Hej Gumman... så roligt att ni gör det här till en mysig grej... skönt att ta det i ..Sitt eget??!! tempo. läs, pyssla, promenera, bada är skönt - då man lätt känner sig lite tung,,, Kram på dig kompis!!! //Catrine

Ida sa...

Så skönt du må ha det!! Jag kan inte understryka nog att du ska göra ALLT slöfockigt du kan komma på... while you got the time

Love you, and the bellybooo

Unknown sa...

Härligt! Låter precis som alla mina dagar ;-)