fredag, januari 01, 2010

Resumé. Kl. är 02.46.

Ännu ett år har passerat. Och faktum var att när jag tidigare idag frågade David vad vi gjorde eller var förra nyåret kunde ingen av oss komma på något svar. Tur att vi har bloggen då. Vi bodde i lägenheten, och David var vansinnigt förkyld. Jag satt uppe med Kisen och kikade på fyrverkerier och vi gjorde en stilla high-five vid tolvslaget.

Vi var väldigt omedvetna om att vi 5 månader senare skulle vara husägare. Och 2 månader efter det få reda på att vi skulle bli föräldrar. Vi som inte ens hade tanke på hus och barn förra nyårsaftonen. Jag ska aldrig mer försöka förutse ett år. Detta gör mig även mycket ödmjuk inför vad nästa år skulle kunna erbjuda. Det kan ju vara vad som helst.
Det bästa utav 2009...




Så, med förhoppning om ett underbart 2010, önskar jag alla ett riktigt gott nytt år. Vad som helst kan ske, kom ihåg det.
Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahha ja de är sant:) jag är i vecka 29 nu på måndag går jag in i vecka 30:) vilken vecka är du i?:)

desamma:)

Kraam //frida ( www.shooooo.blogg.se )

Emelie sa...

Ni verkar ha haft ett bra år:) Önskar er ett bra 2010 också:)

Anonym sa...

jaha så pass?:) då är du ju inte lång efter alls!:) jag har haft ont i ryggen och i fogarna nu under julen då man suttit mke men annars har jag klarat mig tok fint!:):):)

själv då?:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Loella sa...

Var cykeln en av de bästa sakerna *hihi*
Kom GÄRNA och hälsa på här! Kram och GOD FORTSÄTTNING på er _)