söndag, januari 03, 2010

Kära sötaste syster. Kl. är 22.57.

Eftersom det i princip inte går att få tag på dig nu, lite eftersom jag sover till kl. 18 på kvällarna och jobbar nätterna och inte vill ringa och väcka en lill-groda som får sin skönhetssömn. Anyway...så tänkte jag att jag är ju faktiskt ledig imorgon, och skulle behöva upp till stan för att lämna papper till...ja...tråkgrejs bara. Men vill du passa på att göra stan osäker? Kanske vid kl 14? Tänk på saken. Älskar dig.

Annars går livet sin stilla gång här hemma, eller hemma. Har börjat nedräkningen på min 60 timmars arbetsvecka. Och jag känner knappt igen mig när jag vaknar upp hemma. Och det är väl det enda jag gör. Sover och äter lite (eller soooover mycket.)

Dolph är 27 veckor gammal idag, och diggar inte längre att sparka på mjukdelar. Nu är det inne att sparka på ryggraden, så istället för att kränga - ekar det som om man sparkar på en gammal gran eller något, inuti. Lätt att förklara. David läser sin pappabok och oroar sig för hur man hittar till förlossningen. Jag räknar ner dagarna till min ledighet (5 nu!) och inhandlar bakgrejer, för sen ska det bakas. Och hälsa på folk. Lås dörrarna.

Det är klassas nog som världens snabbaste uppdatering. Men. Är ju på jobbet. Måste kanske jobba lite också. Typ.
Over and out.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hälsa David att de gå inte missa att hitta till förlossningen.. :) Är bebis redan 27 veckor, oj va tiden gå fort..
Hade ja inte haft så foglossninge hade ja me gått på stan idag, men nu bli de bara lämna mormors bil sen få sig till bussen hem.. Hade tänkt mig en fika i stan men tror ja dör då..

Anonym sa...

jo men de gör ju verkligen de, jag hara bara 10 veckor kvar helt sjukt!!!:):) Skönt med ledighet!:):))

Ja då har vi nog haft tur båda 2:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Sandra sa...

Snälla dra mig i en pulka, ja kan ta me Vincents. så kan ja få sitta på fårskinnet. kan linda in mig i en sovsäck oxå å låna en tutte av vincent. Se så mysigt ut! Undra om de ser lika mysigt ut om ja sitter där? hmm.. tror inte de..