torsdag, januari 21, 2010

Mosters gulli-gull. Kl. är 21.02.

Dagen till ära har mina hormoner varit något i olag. Hatar när det händer, eftersom man knappt känner igen sig själv. Och dessutom har jag nu bestämt att dom får hålla sig i shack framöver, jag har inte tid att slösa på att freaka ur. Och stackars David dessutom.


Annars så har jag spenderat dagen med Ida och Hugo, och fått följa dom och kika på lägenhet! En jättefin en, och jag glänste. Dikterade för hyresgästen att här skulle det minsann bytas (eller näe, det gjorde jag inte...) spatserade in på Skebo och skällde ut dom för att Ida och hennes lilla familj inte skulle få flytta (eller nja, så var det inte heller.) Men. Jag var där i alla fall. Och lägenheten var fin, så mycket var sant. Kommer att bli mycket bra, grattis till dom!


Dolph ikväll tror jag går på uppåttjack eller nåt (Ida, du skulle ha varit här). Det är som en studsboll som far runt i magen. Jag ser ut som någon som borde vara med i en komedi, som skulle heta typ blubber eller flubber eller nåt. Eddie Murphy skulle få spela huvudrollen. Och det skulle handla om en gummimänniska. SÅ mycket far magen omkring.
Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men gud man fattar inte att den kan bli så stor!:) jo de går fint med min!::):) böka och stökar på där inne!:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Ida sa...

Flubbermage!!!! Jag hade velat vara där och klappa den, och kanske försökt fånga den? Vad fina bilder på Shejk el-hassan Hugo! Och tack för att du följde med oss, och för att du finns.

Jag är alltid så känslosam i mina kommentarer. Men det är för att vi tycker om dig! Och du får vara hormonell, kramar dig gärna om du är ledsen!

catrine sa...

Hej sara...
Ja det kan väl vara så att Dolph har tänkt att ligga upp och ner en stund... för när dom vänder sig i magen så blir det "?? helt galet" och man tror att Alien är på väg ut...
håll i magen bara...
kram på dig...//Catrine