måndag, januari 04, 2010

Guldkant! Kl. är 23.19.


Mysigt att ibland bara pyssla om sig. Som igår, när jag mitt i jobbnatthelgen vaknade upp (kl. 18.00) och var ensam hemma. Boooring. Min första tanke var att koka en förtjusande kastrull havregrynsgröt åt mig själv, men sedan örfilade jag upp mig själv. Lagade istället till en mumsig middag med pasta carbonara och till efterrätt la jag upp fin mörk choklad och rensade lite tvivelaktiga egyptiska jordgubbar (som ändå fast dom inte var så goda, smakade ljuvligt...)

Idag fortsatte jag på samma bana, och handlade en massa skämma-bort-mig grejjer på Maxi. Så nu sitter jag här, mjuk precis überalles. Och doftar gott. Dessutom. Och äter tvivelaktiga egyptiska jordgubbar.

Tro nu inte att jag i denna ego-tripp glömt bort Nilsson. När han kommer hem, väntar detta på honom...

Over and out.

1 kommentar:

Sarah sa...

Så härligt det lät och så fint du gjort!! ;)