onsdag, december 30, 2009

TIO DAGAR KVAR!!! Kl. är 02.32.

Jag kan inte förstå det, att om bara tio, ynka, arbetsdagar blir jag mammaledig. Jag kommer inte att vara på jobbet på super-duper-länge (förutom när jag glassar in, vid speciella tillfällen.) Men det känns så konstigt. Fast jag ska baka bullar. Och laga god och näringsriktig mat. Så, det blir fullt upp. Typ.



Idag har jag sovit, drömt en skum mardröm om någon slags ex-make, i tomteluva som försökte mörda mig. Ids inte ens slå upp det i ett drömlexikon, var mest som en taskig b-rulle. Har även hunnit vara på vattengympa, och det var ett underbart jobbigt pass. Hade nästan spaghettiarmar efteråt. Nu återstår bara lite jobb innan jag får fara hem och sova igen. Nice. Och nu är det ju bara 44 timmar och 22 minuter innan den här arbetsveckan är avklarad. Pice of cake.





Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år på dig Sara... vill inte tänka p att du inte kommer att vara på jobbet.. blir tråkigt utan dig... kramar iallafall...//Catrine