onsdag, december 16, 2009

Jädra kök. Kl. är 19.22.

Har inte idats visa några bilder på köket på sistonde. Jag tänker nog att vi droppar den kalendern. Det faller lite på att det aldrig händer något, tråkigt att hela tiden se bilder av samma sak. Så, slutsats. Med 8 dagar kvar till doppardan, så bor vi fortfarande i vardagsrummet med en kokplatta. Och jag förstår inte hur snickarna vågar balansera med humöret på en gravid kvinna, som dom gör. Imorse kunde jag inte längre dölja mitt missnöje, med deras minimala arbetsinsats. Till följd, så började snickaren att undvika mig med rädsla för sitt eget liv förmodligen. Och då funkade det mycket bättre.

Nä. Nu ska jag sluta negga över köket. Och jobba lite till.

Over and out.

1 kommentar:

Emma å Vip sa...

blir dom aldrig klara hos er.. gud så jobbigt.. hoppas dom har skynad sig nu.. för länge är de ju inte kvar..