måndag, april 15, 2013

Nu börjar jag vakna till

Det har varit en lite slitig natt och förmiddag i det Clasonska hemmet. Men nu, nu börjar det vända tror jag.

Jag börjar till och med känna av träningsnerven igen. Gårdagens träning - både gymmet och passen på kvällen - satt som ett smäck! Det var dessutom sådär lagom många - eftersom det var hockey samtidigt. Svettigt och härligt, och jag tror jag hade laddar bra - för jag kände mig på G.

Till nästa vecka har vi lovat att ta med oss en kompis. Men givetvis! Bodystep låter kanske inte sådär jättekul, men det är det! Medryckande, är det bästa ordet för det ;)

Så, vem kan tänka sig följa? Kom igen, det blir kul! :)



2 kommentarer:

Anolyon sa...

Kanske måste testa det om det nu är såå roligt..:)

Sara sa...

Låter bra det! Du behöver inte boka, för det har hittills inte varit fullbokat :) Peppar peppar! Klockan 18 på söndag! :)