onsdag, april 24, 2013

Telefontystnad

Alltså, jag vet att jag är sjukt dålig på att svara i telefon. Men för att vända på det, jag är sjukt BRA på att ha telefonen på ljudlöst.

Idag har jag och Dino varit ute hela förmiddagen, eller ja - den första delen städa vi en massa. Men sedan gick vi ut, cyklade och promenerade runt Bureå. Solen sken, telefonen ringde säkert...men det visste jag inget om, för den låg på ljudlöst i fickan. Vi gick och gick. Dino cyklade och cyklade. Jag fick säkert 4 nya fräknar, och livet kändes för jädra gott.

Väl hemma slängde Dino i sig lunchen, hungrig som en varg och gick och tupplurade i fåtöljen. Alltså, han är verkligen sin mors son. Vi är sjukt lika.

I alla fall, nu sover han. Och jag funderar på om jag kanske är sjuk, fågelinfluensan, femte eller åttonde sjukan eller kanske har jag slagit i min frontallob. Det är onsdag idag, och jag är inte supersugen på Combat!!! Kanske behöver jag en örfil? Jag är sugen på att träna, men kanske mer på det snaskiga benpasset som ligger i tränings-gotte-påsen och väntar. Jag är i en period där jag verkligen tycker det är skönt att träna själv, slippa trängseln och kunna skaka rumpan till min musik.

Ja ni förstår ju. Det kanske är för att dagen redan har börjat så bra :)

Inga kommentarer: