lördag, juni 20, 2009

Vilket hån... Kl. är 22:46.

Ibland kan tydligen inte ens dom stora tidningarna tänka klart. Och att sätta ut en löpsedel med headlinen "hur du överlever en atombomb!" dagen efter en atombomb ger ju inget. Kan därför inte förstå hur man kommer på att sätta ut denna löpsedel på midsommardagen. Alla som hade haft någon nytta av att läsa det hade velat köpa den där redan igår (inklusive undertecknad själv...) det här är saker jag skulle vilja veta inför midsommar!

När jag själv såg löpsedeln strax före sju på kvällen kände jag med alla människor som legat och sett skitprogram på tv, hållit huvudet stilla och kviiiiiiidit sig igenom dagen. Jag kände mig bitchslapad av aftonbladet. Hårt. Det kändes som om jag kämpat mig igenom en lång och svår sjukdom själv, och sedan när jag klivit utanför dörren har aftonbladet just tryckt boten. På en löpsedel.

Tack för det aftonbladet.

I övrigt var det en helt fantastisk midsommar. Ska sätta ihop ett litet bildkollage med någon riktigt hurtig musik till. Men inte nu. Datorn är bortlovad till Herr Nilsson, och jag tänker sova så sött. Men den som väntar på något gott...hmmm...gott...åhhh...goooodis.

Over and out.

Inga kommentarer: