måndag, juni 15, 2009

Hur vet man att man är husägare?


Man äter middag kl. 20.15 på kvällen, dirty-talk innefattar fraser som "ja, vi kan tapetsera hela rummet" och "åh, vilka snygga köksluckor". Framför allt. Man träffar personalen på ByggMax oftare än man träffar sin familj och vänner.


Men, det är tur att man gillar det. Och att fördelarna flera gånger om väger upp för nackdelarna. Nu blir det film, fusk-mörk-choklad (som Ida skulle ha uttryckt det) och bara chill. Nämnde jag att jag hade semester förresten, inte fel. Inte helt fel.




Over and out.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt? Ni kan ju bjuda in personalen på Byggmax på inflyttningsfest. Ni är ju fortfarande unga så ni kanske inte är helt sluta och somnar framför tv:n. Fast det är ju bara jag som gör det så det kanske är en mammagrej :-)

Ida sa...

Ja det må vara fuskchoklad men jag älskar dig ändå =) Nu har Hugo badat och ska sova, fast han inte vill! KRAM

Sarah sa...

Ah det är skitsegt! Men som du säger, blir som ett nytt kök :) Jo jag började igår! Härligt med schema igen! :) Och du din fuskis som har semester, hoppas du får lite bättre väder snart bara :D Kramar!

Emma sa...

Vad härligt det ser ut i sovrummet nu.. golvet vart jättebra.. :D