måndag, juni 29, 2009

Detta smärtar mig djupt. Kl. är 21:36.

Inget internet. Har precis kidnappat mina svärföräldrars internet-kabel, och är äntligen connectad med omvärlden igen... Men, det följer nog 2 veckor till. Datorlös. Bara så ni vet... Har i alla fall hunnit detta hittills på min låååånga semester:

  • Flytta. Yes! Nu är allt skräp ute ur lägenheten och befinner sig antingen i huset eller på tippen.
  • Städat ur lägenheten. Vilket straff. Jag har inte tänkt flytta igen förrän jag flyttar till ålderdomshemmet, och då ska jag vara dement. Så mina barn får flytta grejerna.
  • Varit i Norsjö och Malå och tävlat med Kisen. Vilket team. Två stycken förstapris på två dagar. Och en liten, liten silverpokal. Mattes stora stolthet.
  • Inte hunnit tänka på jobbet en enda gång. (Okej, inte så många gånger - men bara bra saker.)
  • Umgås med folk.

Två veckor kvar. Och vem vet, jag kanske upptäcker grejer med att inte ha internet. Jag kanske måste läsa en bok...? Nä, nu ska vi inte ta till drastiska åtgärder - solen får det bli. (Håll bara ut med uppdateringar...snääääääällla.)

Over and out.

2 kommentarer:

Loella sa...

GRATTIS TILL FÖRSTAPRISEN! Jag KRÄVER ett inlägg enbart dedikerat åt tävlingarna! ;)

Loella sa...

Hey! Har faktiskt tänkt att komma förbi och kolla in huset nån dag, å fika lät inte dumt ;) Är det bara att komma eller vill du ha nån förvarning? :)