onsdag, juni 03, 2009

Börjar se början. Kl. är 17.44.

Inte slutet, men jag börjar se början av tunneln. Äntligen ett rum färdigt! Att det är det minsta rummet spelar ingen roll. Att det bara är hallen uppe spelar inte heller någon roll, det är ett rum där tak, väggar och golv är klart. Yeah! Bilder kommer ikväll, om det inte är för mörkt...då kommer dom imorgon.

Sedan sist har det varit mycket hund, med allt annat runt omkring en har jag upptäckt att när jag tränar Kia är enda gången jag kopplar bort allt jag vill och borde göra. Och med hundkurs 2 gånger i veckan är vi tacksamma. Och för att göra saken bättre har vi även anmält oss till två tävlingar, och vi ska inte åka hem emellan utan bädda upp oss i bilen och läsa serietidningar. Mysigt.

Vi har även hunnit vara ute och spåra och söka. Söka gjorde Kia, spårade gjorde Sara när Emma tog fram kameran. Började bra, slutade lite flippat.
Och frågan ni alla funderar på. Nej, dom har inte ringt från någon modellagentur - än. Väntar fortfarande spänt.

Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det lite tillfredsställande? Jag ser början på slutet på köksrenoveringen. Snart kanske jag kan laga mat igen. Så less på olika färdigprodukter.

Anolyon sa...

Du får säga till om du vill ha hjälp med något.. Eller kanske bara sällskap när du gör nå.. Jag och Ella ställer upp ;)