söndag, maj 31, 2009

Känsliga läsare varnas!!! OBS, starka bilder! Kl. är 22:42.


Before:
After:


Jag är verkligen inte knusslig av mig. Och det krävs en hel del innan jag tycker det ser oacceptabelt ut. Men, när till och med jag tar mig för pannan och skakar på huvudet är det illa. Mycket illa. Så idag vart det en kraftansträngning och städa upp smittohärden. (Okej...jag har även jag varit ute i solen, men det har alla.) Dagen har även spenderats hos min fantastiskt söta lillasyster, och firat hennes Christoffer, (Ja Ida, jag äter just nu av chokladen - jag köper ny - Grattis på Mors-dag!) och förstås kelats med Hugo, som dreglar som moster när han sover. Det är kanske ingen som sagt rakt ut än att han gör det för han brås på mig, men jag vet. Jag dreglas också när jag sover. Och när Hugo gråter kommer det tårar, precis som på mig. Och när Hugo fiser luktar det illa. Och ja, det är väl enda skillnaden - mina luktar rosenäng, of course.

(Fanny, bara världens tuffaste hund - och i bakgrunden syns nästan 3 generationer, eller ja Hugo syns, men sedan syns bara benen på dom andra generationerna.)

...6 dagar kvar till semester. Wooohooo.



Over and out.


1 kommentar:

Loella sa...

*hihi* Trodde att Hugo var hunden ;)

Bra jobbat i köket btw!