onsdag, maj 13, 2009

Stackars blogg. Kl. är 10:37.

Har blivit lite väl mycket jobb på sistonde. Så bloggen har blivit lidande, men - nu så kanske! 11 dagar på raken har är mastigt, men hade som tur var 2 st. utbildningsdagar i detta. Hälsa och livsstil, så nu har jag en ny hälsa och livsstil. Och lärt mig hur man egentligen ska göra situps. Och vafan, det är ju jobbigt. Egentligen.Har aldrig förstått hur en liten metallbit skulle kunna få folk att bete sig så irrationellt. Men här hemma pågår nu vilda diskussioner hur man räknar dagar. Jag tillämpar räkningen man använde när man var liten - man räknar inte idag och inte dagen då det stora sker. Med den beräkningen är det 0 dagar kvar tills vi får nycklar till huset. Med Herr Nilssons mer mogna och vuxna räkning är det dock 2 dagar. Jag kör på min, och har numera övergått till att räkna timmar. Så nu är det bara 30 timmar kvar!

Jag fick för övrigt ett mejl, med titeln: "du vet att du är en äkta norrlänning när:"

Nr 37: Helgspänning innebär att åka till Ikea.

Helgspänning? Kalla det med årets höjdpunkt, undertecknad har dreglat över ikea.se i många veckor nu. Lääääängtar. Jag måste vara så mycket norrlänning man kan bli.

Over and out.

Inga kommentarer: