söndag, maj 17, 2009

Also known as heaven... Kl. är 10.42.

-Ser du skylten där? Frågade han henne när dom återigen rullade in mot civilisation.
-IKEA! Skrek hon högt ut mot skyn.

När vi kom fram var det folk som stod och fotograferade sig under IKEA skylten, undertecknad skakade lite på huvudet åt dessa idioter som helt uppenbarligen var bakom flötet. Ända tills vi kom till Candy World, då kom kameran åkte fram. 3000 kvadrameter godis måste ju förevigas. Och jag vet inte hur häftig man är när man - hoppandes - ropar:

KUNDVAGNAR!!! TITTA DAVID, EN GODISAFFÄR MED KUNDVAGNAR!!!

Vi hittade i alla fall det mesta vi behövde på ikea, och även det mesta vi behövde på Candy World! En toppendag helt enkelt!



Thats all for now...

...Over and out.

4 kommentarer:

Sarah sa...

Shit! Dit måste man alltså nån dag :D Vi måste få komma och se huset någon dag också! När ni kommit i ordning kanske? :)

Ida sa...

Haha jag fick aldrig tiden att ringa, så det blev ingen beställning från IKEA, men vi är lika glada åt era fynd ändå :-) Jag har faktiskt aldrig varit på candyworld!

Sara sa...

Jag kan rekommendera det :D Kom gärna förbi så bjuder jag på fika! Vi är nog i ordning om 6-7 månader, i bästa fall. Nä, skämt åsido - 2 veckor kanske?

Emelie sa...

Hej! Hur går det med lappningen??=)
Candyworld är ju bara bäst!!!:)