torsdag, maj 28, 2009

Strap on a pair of balls. Kl. är 10.17.

Har alltid vetat att jag är något utav en - trumvirvel - mes... Men trodde att jag blivit bättre, fast nog finns tendenserna kvar. Som igår när jag gladdes åt att våra golv skulle vara färdigslipade, så att jag skulle få lyssna på min egen musik igen - högt. Han envisas med att skruva på P4 och varje dag tvingas jag lyssna på folk som ringer och firar andra, bland annat. För, jag skulle ju aldrig komma på tanken att artigt be honom ändra, fastän jag distinkt minns att jag köpte stereon från netonnet.se, och att jag just skrivit kontrakt på huset vi befinner oss i. Och inte att förglömma det faktum att vi betalar han hutlösa summor för att jobb någon i stan förmodligen gjort hälften så billigt, men ändå kan inte ha balls nog att artigt fråga om jag får slå igång min skiva. Lite pinsamt. Lite mesigt.



Nu håller undertecknad på att såpa in golven, jag hoppas och tror att det kommer att bli fint. Om inte - kommer jag tycka det ändå, eftersom det är jag som stått på knä och gjort det! (Fast det blir fint...och halt...och roligt.)




Grattis till Carin som fyller lastgammal idag, ge det en vecka så ska du sakta se hur kroppen ger upp mer och mer. Nä, nu ska jag ta min rullator och promenera iväg till huset.


Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag förstår inte varför hantverkare ska lyssna på den där skiten, men jag antar att det har med yrkesgruppen och kanske åldersgruppen att göra?