fredag, maj 08, 2009

Diverse. Kl. är 11.11.

Hittade denna på Sandras blogg. Eftersom jag förärats en omnämning var jag tvungen göra den med. Men inte hela.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? En massa bra, några bästa.
2. Är du ofta med dina vänner? Inte så mycket som jag önskar att jag vore.
3. Vad brukar ni hitta på? Det som faller oss in.
4. Bästa minnet med nån vän? Finns för många, kan inte välja.
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Det vet ju alla, behövs ju inte skrivas här.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Kan jag nog, om jag inte är schizo.
7. Har du hatat din bästa vän? Om jag hatade dom skulle jag väl ändå inte var vän med dom.
8. Litar du på din bästa vän? Well of course.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Tror inte det.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Kanske av lycka.
12. Vart bor din bästa vän? I närheten.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Vi är tjejer. Vi snackar inte skit, vi håller oss uppdaterade. Brukar dock undvika att snacka skit, karma ni vet.
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? Vita lögner!
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Vita lögner!
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nä, och bara oskyldiga vita lögner.
17. Vilken kompis var du senast med? Promenerade med Emma och vovvarna igår.
18. Har du många kompisar i din klass? Fjortisvarning! Har dock många på jobbet.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? PASS!
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Sandra är nog min äldsta vän som jag fortfarande umgås med.

Thats it, allt det snaskiga kommer senare.

Over and out.

Inga kommentarer: