söndag, maj 03, 2009

We couldn´t all be cowboys...

...since some of us are clowns. Vi har haft ett litet träningspass idag, jag och Kisen. Underbart väder ute för övrigt, men i alla fall. Kia skötte sig bra, tills hon blev alldeles för matte-kär. Och jag vet att jag inte borde, men när hon kommer krypande med tungan gungande fram och tillbaka kan jag inte låta bli att le. Och jag borde inte i hundträningssyfte le, men i mattesyfte kan jag inte göra annat. För jag tycker om min lilla clown så mycket att hjärtat skulle kunna hoppa ut ur bröstet.




Matte hade ett eget träningspass igår och cyklade hem från jobbet. Friska vindar var det, tyvärr åt fel håll. Skönt ändå, tävlingsmänniskan i mig säger att det ska gå ännu snabbare nästa gång!

Over and out.

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Hur orkar du? Cykla hem från ditt jobb? Pest å pina är vad jag kallar det.. ;)

Anonym sa...

HAHA! Så söt hon är :)

Loella