torsdag, maj 28, 2009

En liten sneakpeak. Kl. är 23:40.


På golvet som börjar vara klart! Efter cirkus 3 omgångar såpa-skurningar, på knä (jag vet, alla avrådde) Nu ska det bara tapetseras, läggas golv, målas... Hade tänkt skriva en lång klagoramsa över mina knän och rygg, och hur jag aldrig trodde jag skulle begrava vissa kroppsdelar i förväg. Men då läste jag Linas blogg och fick massivt dåligt samvete för mina larviga bekymmer - funderar febrilt över något sätt att muntra upp - och jag tänker kanske middag nästa vecka? Tjejfilm? Godis? Och sprit...alkohol är ju bevisat bra mot smärta... Låt förvånad när jag skriver till dig för att fråga!

Nu är det snart dags för natti-natti. Imorgon blir det att springa på stan, lämna bilen på service, jobba... Och just nu är jag i valet och kvalet om morgonen ska spenderas trött i huset, eller utvilad i sängen (det lutar åt utvilad, men - då har jag ju hela nästa vecka på mig att jobba, när jag har SEMESTER!!!)

Over and out.

3 kommentarer:

Ida sa...

Älskar dig också! Hugo hälsar att du borde hälsa på honom snart, men han har förståelse för att du har ett hus att fixa till!

Unknown sa...

Golvet ser ut att vara värt lite smärta! Verkligen bra jobbat!

Anolyon sa...

Det blev JÄTTE fint.. Precis som jag trodde..:) Haha... Vad kul att det händer saker.. Å vilken ork då ni har gjort så mycket på så liten tid..:)