lördag, december 20, 2008

...jag tror att jag kan ha varit på dåligt humör tidigare idag...

...som tur är är jag även dement så jag kommer aldrig ihåg det senare. David brukar säga att jag har minne som en guldfisk, ungefär 3 se...men hej, vilka var ni då?

Nä, slut på flamset - fast det är svårt, jag tror att jag är övertrött och då uppstår lätt denna dåliga humor. hehe.

Här är i alla fall granen, som lovad: (Lämna gärna en kommentar om hur imponerade ni är över dess rakhet, D. har jämfört granens stam med varenda vinkel i lägenheten. "Men Sara, kolla mot köksfläkten/motorvärmaren/toastolen...då ser du ju att den är sne!? :)

Jag hade förövrigt världens underbaraste pojkvän igår, kom hem och han hade slagit igång en julfilm, värmt glögg i mikron (var dock lite halvskraj eftersom jag visste att vi nånstans hade en glöggflaska som gick ut i april - 07, och misstänkte starkt att han hittat den. Vågade dock inte säga nåt, men i första obevakade ögonblick rusade jag ut i köket och fann att mina aningar var sanna. Denna plåtlåda till mage märkte dock inget alls.) Och senare även kollat upp om subway var öppet (självklart!) och bokat biljetter till premiären av Jim Carreys nya film. En toppenkväll helt enkelt!


Kisen som julmyser med mig, under tiden som vi dricker glögg och ser på Grinchen. Den trånande blicken beror på att jag har ett russin i min hand, och hon har kommit på att hon älskar russin! Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag satt och åt Frolic...

Nej, nu är det dags för sista rundan ner till tvättstugan - så kan vi äntligen göra kväll här i stugan. Over and out!

Inga kommentarer: