måndag, december 08, 2008

2:a advent, pynt, glöggkväll och en nunna.


Beskriver väl helgen ganska bra?! Var på glöggparty i Orrliden i fredags, och var lite skeptisk när jag kommer dit - för vad sitter inte i köket om inte en livs levande nunna? Med nunne-kläder och allt, och jag är känd för mycket...men inte mitt vackra och rumsrena språk. Så, jag bestämde mig att det var bäst att hålla låg profil (och märkte till min förskräckelse att jag satt med händerna knäppta...weird) Det var i alla fall Jenny som vi var hos, hennes syster som är nunna - och som hon hade bjudit. Var lite stelt, men efter att hon gått och lagt sig (typ 19.45) så lättade stämningen en aning (eller ganska mycket).

Förutom den början på helgen, vart det ganska som vanligt sen. Tur det. Jag har julpyntat hos fiskarna nu, tror dom gillar det. Så, nu har både kisen och fiskarna julpynt, vilka bortskämda djur :)

Så nu är det dags för en ny vecka, fast lite lagom sådär - med helg mitt i veckan. Och först av allt så ska jag och Kia ta en tur med sparken, värsta mysiga vintervädret med minusgrader och lite lätt snö! Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint fiskarna fick det.. =)Du måste ju sätta in en bild på Kia i sin luva..=)