lördag, juni 07, 2008

...afterwork och lite smått och gott...

japp, nu har det varit många trevliga dagar lediga i solen - mycket tacksamt. Sen att det inte blev det utlovade 29 graderna i fredags gjorde inte så mycket. Jag hade ändå hunnit bränna mig i solen, och jag tror inte jag hade kunnat hejda mej från att ligga där om solen varit framme...

Så, jag sov i stället och när jag vaknade for jag ut och sprang...så härligt var det, och dessutom en ny rekordtid för mig...kändes bra!

Sen på kvällen hade vi en liten afterwork med jobbet, med en liten förfest hos Britt-Marie först - så trevligt! Och sedan god mat och lite dricka till, även det trevligt! En liten tapper trio fortsatte senare vidare för att göra stan osäker, jag stannade dock inte hela kvällen (vuxenpoäng) utan gav mig vid 23:30... Men ack vilken trevlig kväll :)




Maria och Carin (som inte ville vara med på bild utan gömde sig bakom en servett...)








Nina x 2! Varav den ena förmodligen tjuvfilmade någon snaskig hemlighet... :) BUSTED!







Johana und Britt-Marie :)






Kvällens bästa; killen som kommer medan jag sitter och väntar på skjuts hem. Han börjar småprata lite, och ber sedan om mitt telefonnummer. Vill dock inte ge sig när jag säger att jag nog inte vill lämna ut det, utan sträcker ändå fram telefonen... Hrmm...så jag ber om ursäkt till den person som fick det telefonsamtalet idag, för inte var det jag, Sorry!

Har även kommit på en liten bisyssla vid sidan om för att öka på inkomsten lite, kom på det i och med att David var och åkte bräda för några kvällar sen. Och ni ska veta så många som gör sig illa! Så ska utrusta bilen med lite sårvårdsmaterial, och sedan sälja det dyrt vid en ramp nånstans :)


Fick förresten spö av Kia i min egen sport! Medan dom åkte så tog vi en fotboll och gick till ett mål bredvid, Kia var målis och jag slog straffar...hon räddade 6 av 7. Jag skyller på skorna...

Nu har jag tänkt ha en lugn lördagkväll och kika på film!

Inga kommentarer: