torsdag, juni 12, 2008

dagens kondoleanser...

...går först och främst till den stackars killen utanför konsum som nog ångrade sitt beslut att ställa sig där och sälja mobiltelefonabonnemang...ungefär samma sekund som jag kom in.
Visste från början inte vilken opperatör jag hade, han fick kolla upp det åt mej... Visste inte heller på ett ungefär vad jag ringer för...inte ens efter mycket vilda diskussioner... När han sedan frågade vad jag hade för mobil svarade jag (trumvirvel) sony ericsson...en rosa... han lutade sig mot disken...såg uppgiven ut och höll med mej om att jag nog klarade mig bra som det var... För kanske gör inte sony ericsson rosa mobiler, kanske inte...för när jag kom hem och tittade på min sony så var den helt plötsligt en NOKIA. Cred åt honom...hoppas han vågar testa med nån annan, när han har funderat färdigt över vilka starka droger den där tjejen gick på... suck

dagens andra kondoleans går till mej själv...för att mitt liv tagit slut... I och med att ticnet gått ut och sagt att Counting Crows konsert är inställd! Kära timmerbil, tappa stocken in i min bil nånstans efter E4, för jag har inte mycket kvar att leva för... Men...vänta några timmar så har jag det snart igen...

Nu fortsätter nog dagen i samma anda, med ingenting alls....

Inga kommentarer: