lördag, juli 12, 2008

Äkta...



KÄRLEK...

Så sant så! Var så sur och irriterad när jag kom hem från jobbet i tisdags, för ibland är det så tråkigt med alla negativa människor som ska komma med kommentarer hela tiden - men tyvärr, här fastnar inget längre. Var i alla fall redo att skriva ett långt och inte så glatt inlägg, men nån (David) hade dragit ut sladdarna från telefonjacket av misstag. Men som tur var så har han en teknisk flickvän :) Och lagom till det var fixat igen, hade jag ingen lust att vara sur mera :) Och 2 lediga dagar gjorde susen, med en massa mys...agility med Kia...film...och allt däremellan!

Två träningar på agilitybanan har vi hunnit med, det är så roligt. Och första gången gick det riktigt bra, sen så gick det sådär. Jag var nog lite trött, efter jobb och övertid...och Kia hade lite väl mycket energi... Men roligt hade vi ändå...

Här kommer lite bilder på min duktiga tjej:


Måste dessutom skicka ett stort tack till 118100, efter Emmas braiga svar på vem hon var - var jag tvungen skicka iväg ett lite sms också. Så på frågan "Vem är Sara Clason, född 1986, 30 april?" så fick jag svaret "Sara Clason från Bureå är en söt och ung tjej som gillar att umgås med sina vänner. Hon delar födelsedag med Carl XVI Gustaf Bernadotte." Tack 118100 för att ni sa att jag var ung...nu kände jag mig inte så gammal längre!

Nä, nu ska jag lägga mig i solen och läsa en bok! En liten sommarbild får avsluta detta inlägg!

Inga kommentarer: