måndag, juli 28, 2008

...Ja, jag vet...

...men jag är faktiskt såhär dålig på att uppdatera bloggen ibland... Dessutom är den tyvärr lite bortprioriterad när det är sånt här trevligt väder!
Så, den senaste veckan har jag...jobbat...solat...badat...och sen gjort så lite nödvändigt som möjligt :)


(solade och nybadade, kan det bli bättre.?)


Vi har nog även lyckats hålla igång träningen också, lite lydnadsträning och ledarskapsträning... Trodde vi hade ganska bra med ledarskap, men lite egen träning och tips från Eva visade att det kan alltid bli bättre. Efter det har hon blivit en ännu lugnare hund...trodde inte hon kunde det... :)
Men, kändes skönt att få det bekräftat från någon såååå duktig, att jag och Kia inte hade så mycket att arbeta med! Mycket bra, och efter att vi nu har tränat ledarskap och så, har jag lyckats kalla in henne - på fläcken - från de mest spännande grejer hon vet. Katter som springer från henne, ekorrar, fåglar och Dolly.


Får såna sommarkänslor när det är sådant här vackert väder, så ikväll när jag kom hem från jobbet, efter lite fundering om kvällsfika...så vart jag så sugen på att grilla korv. Så, fram med grillen, på med grillkol...and fire in the hall!!! Supermysigt...hade vi, mest jag och Kisen i och för sig...David var så upptagen med sitt nya GTA4, så han kunde bara springa ut och hämta korven, och sen in igen... :)


Men mysigt var det ändå, Kia hamnade i nån slags korvkoma. Tror det var första gången hon fick smaka en korvbit, och det uppskattades... :D

Grillmys på balkongen...


The things you do...



"Men om jag ser såhär bedjande ut då..?"


Nä...nu ska vi knoppa in.... ZZZzzzzz ZZZzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Hoppas ni hade det trevligt i lördags ;)
Själv var man bara trött å slut *suck*

Iaf, vi borde ta och styra upp nånting nån dag! Min msn: ellacede@hotmail.com

Kram kram! /L